۱۳۹۱ دی ۲۹, جمعه

جلسه‌ میاندوره ای به اصطلاح شورای مجاهدین

اجلاس میاندوره یی شورای ملی مقاومت
 جلاس مياندوره يی شورای ملی مقاومت با حضور خانم مريم رجوی رئيس جمهور برگزيده شورا برگزار شد
در آغاز جلسه پس از اجرای جمعی سرود «ای ايران ای مرز پرگوهر» سرود رسمی شورای ملی مقاومت، خانم رجوی در سخنان افتتاحيه خود به اعضای شورا خيرمقدم گفت و به نبردها و تظاهرات مردم به جان آمده ای که از سوريه تا عراق و ايران سلطه ديکتاتوری و جبهه منطقه يی رژيم ولايت فقيه را به لرزه در آورده اند درود فرستاد.....ادامه
برگزاری اجلاس مياندوره يی شورای ملی مقاومت
 ***
جلسه‌ میاندوره ای به اصطلاح شورای مجاهدین
روز (چهارشنبه 17 ژانویه) تلویزیون مجاهدین در برنامه‌ خبری خود گزارش داد که به اصطلاح شورای این سازمان که آن را "شورای ملی مقاومت" مینامید جلسه میاندوره ای خود را برگزار کرده است.
متاسفانه یا خوشبختانه تلویزیون مجاهدین بیننده ای ندارد تا مردم از برگزاری چنین اجلاسی و نیز تاثیرات مشعشع آن بر اوضاع نابسامان ایران با خبر شوند. ایکاش مردم برگزاری این اجلاس را میدیدند تا حضیض بیگانگی، بی ارتباطی و بریدگی این جریان سیاسی را از پایه اجتماعی دریابند.
از فضای آرایش شده و نمایشی جلسه که بگذریم بیش از هر چیز قیافه های دژم و عبوسا قمطریرای شرکت کنندگان و حتی قیافه کسالت بار خود رئیس جمهور! مریم  نیز جلب توجه میکرد.
قیافه های  نفرات بالای مجاهدین - ابریشمچی، جابرزاده، توحیدی و سیدالمحدثین - را که گوش تا گوش از موضع نکیر و منکر در جلسه حاضر بودند نادیده میگیریم، اما از قیافه منوچهر هزارخانی حقا نمیشود گذشت. اگر قیافه او را میدیدی نمیتوانستی بفهمی که ایشان از نشستن کنار کریم قصیم ناراحت است و یا تعمدا قیافه خود را اعتراضی یا انتقادی و یا ناراضی جلوه می دهد. چون  سگرمه ها را در هم کرده و گره سختی نیز در ابروهای مبارک انداخته بود. البته چه بسا علت اصلی دژم بودن و قیافه 6 در 4 حضرات به این خاطر بوده باشد که بیشتر به عنوان دکور از آنها استفاده میشود و در هیچ تصمیم گیری جدی بازی داده نمیشوند.
در ادامه گزارش، رئیس جمهور! به مهمترین تحولات اخیر که بین اجلاس قبلی تا بحال صورت گرفته پرداخت. گمان نکنید که مثلا از شرایط کنونی رژیم، یا وضعیت فاجعه بار اقتصادی مردم در ایران، و یا وضعیت اسفبار افراد گیر افتاده مجاهدین در کمپ لیبرتی، و یا اقدامات مجاهدین برای خارج کردن آنها از وضعیت به گفته خود مجاهدین زندان و فاضلاب، تحلیلی ارائه داد. نه، بلکه آنچه به نقل ازمهر تابان! در گزارش خبری تلویزیون مجاهدین گفته شد عبارت بود از پیشرفت های ارتش آزاد سوریه، بحران عراق و اعلام خیالی "برپایی یکانها و دسته‌های ارتش آزادیبخش ملی ایران در سراسر میهن"؟!
یکی دیگر از کارهای این به اصطلاح شورا که در خبر تلویزیون مجاهدین برجسته شد این بود که کریم قصیم از نفرات شورا 47 مقاله در باره ی احتمالا سیاست مماشات نوشته بوده و حالا شورای مجاهدین این مقالات را جمع آوری و به صورت کتاب منتشر کرده است. کریم قصیم از جایش بلند شد و نیمه تعظیمی به مریم قجر نشان داد و کتاب را به دست او داد.
و تو با خودت میاندیشی که خدایا این به اصطلاح شورای از همه جا مانده با این سر و صدا و تبلیغات و هزینه های گزاف در دنیای واقعی سیاست و زندگی مردم کجای پیاز است و به طور واقعی چه نقش و وظیفه ای به عهده دارد؟ شاید فقط خود خدا بداند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر