۱۳۹۱ بهمن ۳, سه‌شنبه

نظر و یاداشت یکی از خوانندگلن بعد از افاضات نوک پیکان تکاملی در مورد آقای قربانعلی حسین نژاد

حالا این غلام سیاه روز را اینطور که من فهمیدم آقای رجوی می خواهد در انتهای دنیا(از ملا پرسیدند انتهای دنیا کجاست؟ گفت همینجا که من وایسادم گفتند از کجا معلومه؟ گفت قبول ندارید پاشید متر وردارید متر کنید ببینید آخرش به همین جای من می رسید یا نه) دو سه باری اعدامش کند!
1 بَجرم همکاری با اطلاعات آخوندی
2 بَجرم فحاشی و آبروبری!
3 بَجرم اَی آخ نگاه کردن - نگرستین -نَگاه کردن - نگریستن خوب باشه نگریستن و استعمال روزنامه ها و عکسها و مجلات ظالهَ اُنچَنانی در زیر عکس مقام معظم رهبری انقلاب دمکراتیک و برداشت غیر طبیعی از نوک پیکان تکامل
5 همجنس گرایی که این یکی خودش به تنهایی در اسلام جرم سنگینی است و اعدام محکوم علیه از واجبات است یعنی بر مسلمان چه انقلابی چه ارتجاعی واجب است که حد اقل طرف را اعدام کند .
می بخشید که به طنز نوشتم ولی باور کردن آنچه که خواندم برایم بسیار سنگین بود!
من می خواهم از آقای رجوی سوال کنم خوب برادر عزیز چه اشکالی داشت که به همان افشای همکاری غلام با اطلاعات آخوندی بسنده می کردی و دیگر اینچنین مرزهای انسانیت را یکی پس از دیگری در نمی نوردیدی؟
آخر پدر من شما مجاز نیستی در کادر سیاسی ات مرزهای انسانیت را زیر پا بگذاری! راستی اینهمه برای همه خط قرمز می کشی آیا اصلا خودت به خط قرمزی بنام انسانیت و حریم انسان اعتقاد داری؟ اگر آری بفرما این خط کجاست؟ پدر جان این راهی که شما در پیش گرفته ای که همان راه نظام نا مبارک آخوندی است! پس فرق میان تو با آخوند صلاوتی و غیره که برای مردم پرونده دلار و مفعول بودن و جاسوسی برای اسرائیل و مواد مخدر سر هم می کند در کجاست؟
آخر پدر من شما مثلا رهبر انقلاب دیموکراتیک خلق قهرمان هستی! شما نوک پیکان تکاملی! این چه فضاحتی است؟ این بدبخت به زعم شما یک عمر حوزه ترتیبش را داده داند خوب چرا قبولش کردی؟ اگر همجنس گرایی بد بود چرا بیرونش نکردی؟ حالا که این بقول شما مفعول را آوردی سی سال هم شما خودتان به نوعی دیگر ترتیب اول تا آخرش را داده اید تا حالا که بریده و از انقلاب و انقلابی بیزار شده و رفته شده نوکر ارتجاع و ارتجاعی و البته رفته با اطلاعات کثیف آخوندها همکاری هم می کند خوب تو هم همین را افشا کن دیگه اینکه بگی توی اشرف کارگر عراقی توی .... لا اله الا الله
آقا ی رجوی دستم به دامنت تو آبروی فاطمه و پیغمبر و علی که اینقدر مولای متقیان مولای متقیان می کنی را که داری بباد می دهی مثل همان آخوندهای پلید! نکن آقا ! آخر کجا پیغمبر و علی از این حرفها زده اند؟ علی در کدام خطبه گفت معاویه .... بوده بچه بار بوده توی حمام ... آقا تو داری حیثیت شهدا را هم به باد میدی! آقا نکن ترا به پیغمبر بیا برگرد به مرزهای انسانیت! این سبوعیت را رها کن! آقا شما مثلا امام زمان بودی! چرا اینطوری شدی؟
بخدا برای اولین بار در زنگی ام شرمم آمد از ایرانی بودن خودم وقتی حرفهای ترا خواندم!
آقای رجوی کجا لنین و مائو و چه گوارا از این مزخرفات کفته اند! شما داری آبروی انقلاب و اسلام که هیچ داری آبروی شهیدان و آبروی ایران را می بری
ستار خان و مصدق و کوچک جنگلی کجا از این حرفها زده اند که شما می زنی! آقای رجوی ترا به هر که می پرستی برای خودت احترام و ارزش قایل باش و کمی هم به چشم و گوش ما به شعور ما ایرانیان احترام بگذار! آخر مرد محترم ما ایرانیان که فرهنگمان شرافت و مردانگی مان را از زیر بته پیدا نکرده ایم که شما می خواهی حالا پس مانده اش که از تطاول آخوندها بجا مانده را اینطور بباد بدهی!
بیا و کمی به آداب و سنتهای مردانگی و شرافت ایرانیان احترام بگذار! همه چیز سیاست که نیست! تو هم بهر حال صد سال دیگر می میری! اقلا بگذار نام نیکی در فرهنگ این مردم از خودت بجا بگذاری! 

 ..رجعت خفت بار به لجن زار آخوندهاي جنايتكار. یک سند خواندنی و قابل تامل

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر