۱۳۹۱ دی ۲۰, چهارشنبه

گزارش CNN از دارایی‌های دوستان خدمتگذار در خارج از ایران

گزارش CNN از دارایی‌های دوستان خدمتگذار در خارج از ایران

 
بنابر گزارش منتشر شده در CNN، لیست حساب‌های بانکی صد تن از مقامات ارشد جمهوری‌اسلامی در نقاط مختلف جهان مشخص شده است. نکتۀ قابل توجه حضور اسامی اعضای خانواده رهبر جمهوری‌اسلامی در صدر این لیست است.
 
در صدر این فهرست، مجتبی خامنه‌ای، پسر رهبر جمهوری‌اسلامی است با ۱.۱۴ بیلیون پوند در انگلستان، ۲.۱۲ بیلیون یورو در آلمان، ۴۰۰میلیون دلار در قطر، ۹۵۰ میلیون دلار در آفریقای‌جنوبی. وی همچنین حساب‌های دیگری در مالزی، امارات متحده عربی، و چین دارد.
در ردۀ دوّم، سید علی خامنه‌ای قرار دارد با ۸.۴ میلیارد یورو در بانک سوئیس، ۹.۷ میلیارد دلار در لیختن‌اشتاین، ۶.۸ میلیارد دلار در جزایر کیمن، ۳.۲ میلیارد دلار در شانگهای چین، ۲.۹ میلیارد دلار در لیختن‌اشتاین، ۲.۵ میلیلرد دلار در بلیز، ، ۱.۱ میلیارد دلار در روسیه، حساب‌های دیگر وی در مالزی، ترینیداد و توباگو، امارات، امارات متحده عربی، آفریقای‌جنوبی و هند.
در ردۀ سوّم، مسعود خامنه‌ای با ۹۸۰ میلیون دلار درآفریقای‌جنوبی، ۴۵میلیون دلار در سوریه، ۱۲۰ میلیون دلار در امارات، ۵۴۰ میلیون یورو در مالزی، ۱.۲ میلیارد دلار در ونزوئلا و ۳۲۰ میلیون یورو در هند. قرار دارد.
 در ردۀ چهارم همچنان یکی دیگر از پسران رهبر جمهوری‌اسلامی، مصطفی خامنه‌ای قرار دارد. وی در بانک پاناما ۹۹۲ میلیون دلار، ۱۱۰میلیون دلار در کانادا، ۱۲ میلیون دلار در سوریه، ۸۰ میلیون دلار در روسیه دارد.
 در رتبۀ پنجم، نازیه خامنه‌ای قرار دارد با ۵۲ میلیون دلار در ترکیه، ۱۲۰میلیون یورو در هند، ۱۰۲ میلیون یورو در آلمان، ۲۸۰ میلیون پوند در بریتانیا.
 بدریه خامنه‌ای در رتبۀ ششم با ۱۴۲ میلیون یورو در امارات متحده عربی، ۱۳ میلیون دلار در بانک سوریه، ۱۲۰ میلیون یورو در اسپانیا و ۳۲۹ میلیون در پاناما.
در رتبۀ هفتم حسن خامنه‌ای قرار دارد با ۶۰ میلیون دلار در بانک امارات متحده عربی، ۲۰۰ میلیون دلار کانادا در کانادا، ۱۲۷ میلیون یورو در ترکیه و ۳۴۴ میلیون دلار در شانگهای چین.
 در رتبۀ هشتم، هادی خامنه‌ای با ۲۹۰ میلیون دلار در لیختن‌اشتاین، ۱۲۱میلیون پوند در آفریقای‌جنوبی، ۹۳.۲ میلیون یورو در مالزی، ۸۹۰ میلیون یورو در بانک های سوئیس و ۸۵ میلیون یورو در ترکیه قرار دارد.
 در رتبۀ نهم آیت‌الله عزیز خوشوقت از اعضای خبرگان رهبری قرار دارد. با ۵۲ میلیون یورو در آلمان، ۱۰۱ میلیون دلار در اتریش، ۲۱.۹ میلیون دلار در آفریقای‌جنوبی، ۴.۱ میلیون دلار در ترکیه.
 ردۀ دهم، غلامعلی حداد عادل قرار دارد با ۲۲۰ میلیون دلار کانادا، ۳۶۵میلیون دلار در جزایر ویرجین، ۱۱۰ میلیون یورو در پاناما، ۲۵۲ میلیون دلار در هنگ کنگ.
 در ادامه اسامی سایر بلندپایه‌گان جمهوری‌اسلامی چون سران سپاه پاسداران، محمدتقی مصباح یزدی، حسن عباسی، حسین شریعتمداری به چشم می‌خورد.
منبع: خبرگزاری رسمی كنفدراسيون دانشجويان ايراني
 
CNN: حسن عباسی 124 میلیارد و پناهیان 125 میلیارد در بانک‌های خارج دارند!
 
شبکۀ خبری CNN در ادعایی تازه، فهرستی از حساب بانکی 1000 مقام ایرانی را خبرسازی و منتشر نموده که در آن نام حسن عباسی، حسین شریعتمداری، حاج منصور ارضی، سعید حدادیان و علیرضا پناهیان به چشم می‌خورد.
به گزارش مشرق، شبکۀ خبری CNN در ادعایی تازه در گزارشی اعلام کردۀ است: دکتر حسن عباسی، مبلغ 85 میلیون دلار در حساب شخصی خود در هنگ کنگ و مبلغ 10.9 میلیون یورو در حساب بانکی‌اش در ایتالیا و مبلغ 3.2 میلیون دلار در بانکی در کشور پاکستان و همچنین مبلغ 1.2 میلیون یورو در آلبانی دارد.
شبکه خبری CNN، مجموع دارایی‌های حسن عباسی را معادل 1244 میلیارد و 40 میلیون ریال (1.244.040.000.000ریال) برآورد کردۀ است.
 CNN، در حالی به نشر این خبر پرداخت که حسن عباسی ساکن یک منزل استیجاری در تهران است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر